Fyll i dina uppgifter så
kontaktar vi dig!

Case – Tage Rejmes Bil

Kundcase

Tage Rejmes Bil AB grundades 1958 och är idag ett av Sveriges största bilhandelsföretag. Företaget är auktoriserad återförsäljare för Volvo, Ford, Renault och Dacia personbilar, lätta transportbilar, Volvo lastbilar och bussar. Rejmekoncernen erbjuder försäljning, service och reparationer i 24 anläggningar på 15 orter i Östergötland, Närke, Södermanland, Västmanland och Småland. Koncernen har 700 medarbetare, säljer ca 10.000 fordon per år och omsatte 2014 2,6 miljarder SEK.

Förbättrad kundupplevelse ger lojala kunder
Pär Stjärnberg är marknadschef på Tage Rejmes AB och har som uppdrag att leda, samordna och effektivisera Tage Rejmekoncernens kommunikation.

– Vi använder Webropol i syfte att bedriva kontinuerlig kundnöjdhetsdialog med kunder som köpt begagnade fordon. Informationen från undersökningarna används vid regelbundna säljmöten i syfte att förbättra kundupplevelsen och därigenom skapa mer lojala kunder säger Pär Stjärnberg.

Fördelarna med att använda Webropol
– Kunderna blir mer och mer nöjda när vi utvecklar våra processer och arbetssätt. Det är det bästa resultat vi kan få. Vi arbetar långsiktigt med både mätningar och mål. Webropol ger oss möjlighet att med rimliga resurser ha en aktiv och nära dialog med våra kunder. Sättet att mäta och användningen av enkätresultat utvecklar vi kontinuerligt tillsammans med Webropol avslutar Pär.

Kom igång!